|
Вступ |
3 |
I. |
СПОСТЕРЕЖЛИВІСТЬ |
4 |
II. |
ЛОГІКА МАЛЮНКІВ |
10 |
|
Узагальнення –10. Класифікація – 11. Порівняння та аналіз – 16. Що зайве? – 17. Закономірності – 20. Аналогії – 26. Схематичне мислення – 29. |
|
III. |
МОВА ТА МИСЛЕННЯ |
37 |
|
Антоніми – 37. Виділення суттєвого – 37. Узагальнення – 39. Що зайве? – 42.
Класифікація – 46. Точність формулювань – 50. Аналогії – 52. Прислів’я та
приказки – 54. Чому так кажуть? – 56. Народні прикмети – 58. |
|
IV. |
ЕВРИСТИЧНЕ МИСЛЕННЯ |
59 |
|
Читання шифрограм – 59. Задачі на розкодовування – 62. Інтелектуальний
тренінг – 64. Анаграми – 71. Метаграми – 75. Монограми – 76. Кросворди
Планети Міркувань – 78. Чайнворди – 82. Чим подібні сон, стіл і цукерка? – 83.
Асоціативні загадки – 84. Загадки з підказками – 85. Ребуси – 88. Буквено-
числові ребуси – 88. Буквені ребуси – 89. Ребуси в малюнках – 89. Евристичні
задачi – 92. Дивовижна арифметика – 96. В гостях у народу майя – 103.
«Сірникові» задачі – 104. Жартівливі задачі – 107. |
|
V. |
МИСЛЕННЯ В МАТЕМАТИЦІ |
115 |
|
Геометричне мислення – 115. Проміжки та інтервали – 118. Метод
підбору – 120. Арифметичні задачі – 122. Пропорції – 123. Числові задачі.
Властивості чисел – 123. Числові закономірності. Принцип аналогій – 127.
Комбінаторика – 129. Логіка – 131. Найпростіші доведення – 140. Задачі на
планування дій – 140. |
|
VI. |
ПРОСТОРОВА УЯВА |
143 |
VII. |
КОРЕКЦІЯ УВАГИ |
155 |
VIII. |
ДОДАТОК ДЛЯ ДОРОСЛИХ |
161 |
|
Про посібник та авторську програму навчального курсу з логіки та
нестандартного мислення – 161. Як працювати з посібником? Методичні
поради – 162. Методичні вказівки до розділів, тем – 163. |
|
|
|
|