Розміщення
Всього задач: 5. | Показано: 1 - 5. | |
114. | | * | | | Замість зірочок розстав цифри від
1 до 5 так, щоб вони не повторювались у рядках, стовпчиках та по двох діаго-налях. |
59. | | ** | | Наталка з Яринкою граються у таку гру: Яринка загадує трицифрове число, утворене з цифр 1, 2 і 3, а Наталка повинна його вiдгадати, користуючись пiдказкою товаришки. Спершу Наталка назвала число 132 i почула у вiдповiдь, що лише одна цифра стоїть на своєму мiсцi. Потiм вона назвала число 312, але Яринка вiдповiла, що жодна цифра не стоїть на своєму мiсцi. За третiм разом Наталка назвала число 123, i знову жодна цифра не стояла на своєму мiсцi. Яке число задумала Яринка? |
60. | | ** | | На уроцi математики, вибираючи серед цифр 1, 2, 3, 4 і 5 рiзнi, вчителька утворила з них тризначне число, яке учнi повиннi вiдгадати, користуючись її пiдказками. Спершу дiти назвали число 523, на що вчителька вiдповiла, що вгадано двi цифри, але лише одна з них стоїть на своєму мiсцi. Потiм дiти назвали число 124. Цього разу дiти знову вгадали двi цифри i лише одна стояла на своєму мiсцi. За третiм разом учні назвали число 324. I знову було двi правильні цифри i лише одна з них стояла на своєму мiсцi. Допоможи учням записати число, яке задумала вчителька. |
61. | | ** | | Переклади пiрамiду, яка викладена з десяти карток, так, щоб форма її не змiнилась, але кожна картка дотикалась лише до нових карток. | | |
62. | | ** | | | Заповни порожні комірки піраміди числами так, щоб кожне число, яке міститься у прямокутнику, дорівнювало сумі чисел, розташованих у двох нижніх прямокутниках. Крім того, кожне число повинно траплятися лише один раз. |
Всього задач: 5. | Показано: 1 - 5. | |
|